Vuxenpoäng: +10

Ikväll har jag och David tillbringat 1,5 timma på banken... Vi gick dit för att öppna ett gemensamt bankkonto och kom därifrån med långsiktigt fondsparande och privat pensionssparande... Rejält med vuxernpoäng med andra ord! Men det känns bra, vi har båda tänkt att få ändan ur vagnen ett bra tag nu och fixa det där så det är skönt att ha det gjort nu.

I övrigt har dagen bestått av stress och hvuudvärk. Helvetisk dag på jobbet kort och gott. Nu är det bara ett pass kvar, sen är det äntligen helg! Och det ser på förhand ut att bli en toppenhelg. På lördag ska jag först tillbaka till Fattiggården och avnjuta två timmar på hästryggen med mamma, systeryster samt våra vänner från stallet hemma. Hoppas bara vädret håller sig...! Sen blir det full fart till årets andra kräftskiva :) Och på söndag blir det stora slappardagen, och det med gott samvete för jag är ledig på måndag också. Då ska det fixas och grejas hemma så klädkammaren blir klar någon gång.

Nu tänkte jag slänga ihop ett inlägg som visar hur vårat hem ser ut just nu, sen blir det sängen. Att ha klivit upp kl kvart över fem hela veckan har börjat sätta sina spår - jag är så trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0