Dressed for success?

Ja, det börjar som sagt verkligen bli dags att ta tag i bröllopsklädseln. Tidigare har jag ju varit inne på den här klänningen, men jag har nu börjat tänka om. Dels är jag egentligen inte så förtjust i satinmaterial och sen är ju frågan när jag skulle använda den klänningen utöver bröllopet? Det känns lite sådär att köpa en klänning för ganska mycket pengar som sen bara får hänga i garderoben.. (jag har redan för många sånna..)
Så, nu är jag istället inne på att köpa denna:



Det är en riktigt snygg modell som känns väldigt "jag", den har ett bra pris och jag vet att jag kommer att använda den även efter bröllopet. Det enda jag känner mig tveksam över är att den kanske är lite för svart? Fast med lite lila accesoarer till borde det väl kunna fungera? What do you think?


(Klänningen och bilden kommer från Soho's)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0