Computer love

Mina kära (eller snarare hatade, vi har aldrig kommit särskilt bra överens) dator håller, till slut (inte speciellt otippat), på att tacka för sig. "Ett problem med hårddisken har upptäckts" påminner den ilsket mig om varje gång jag startar den... Än så länge har den inte gett upp helt i alla fall, jag har kunnat rädda alla bilder och all musik (thank God!) och bara man ignorerar den där lilla varningsrutan så går det ypperligt att förlusta sig på internet fortfarande, men det är väl bara en tidsfråga... Imorgon ska jag David försöka sig på att rädda den, går inte det så får jag vackert leta fram några tusenlappar ur bakfickan och införskaffa mig en ny kärlek (ja, dator alltså).
Men fram tills nått av detta skett så kommer jag bli ännu mer sporadisk här och tills jag trollat fram ett photoshop till Davids dator kommer det bli ytterst bildfattigt. But hang on, I'll be back on track soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0