Artonde januari

Nu har min dator dött på riktigt (idag ville den inte starta igång Windows) så nu kommer det bli tystare än vanligt här. Tanken är att jag ska inhandla en ny dator när lönen kommer och sen ska jag försöka få fart på bloggandet ordentligt igen.

Bröllopet i helgen var väldigt trevligt. Det ägde rum på Slottsvillan i Jönköping, ett helt fantastiskt fint ställe! Det var en borglig vigselakt som bara tog drygt 20 min och som fick mig att bli sugen på att skipp kyrklig vigsel i framtiden.. Sen serverades en underbart god 3rättersmiddag och sedan bröllopstårta, såklart. Och sen blev det dans fram till småtimmarna. Vid fyratiden kröp vi i säng, lite väl runda under fötterna... Halv tio var det meningen att vi skulle inta gemensam frukost, jag valde att sova en stund till, hrm...
Förhoppningsvis kommer jag över lite bilder snart så ska jag visa upp min fina klänning jag hade (glömde tyvärr att ta kort på den själv...)

I övrigt så är jag smått deprimerad över att snön är på väg bort. Jag hoppas den kommer tillbaka, jag orkar inte med regn och grådaskighet i flera månader nu innan våren kommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0