Welcome to my new home!

Jag vet att det finns en del där ute (lite mammor bland annat...) som är ganska nyfikna på lägenheten och hur den kommer utvecklas, så därför fick det bli en helt ny kategori här på bloggen som kommer att dedikeras helt till vårat nya hem! :)

Vi har så smått börjat komma iordning här hemma (om jag ska vara ärlig så har det gått i rasande fart...). Eftersom att det kommer dröja ca en månad innan vi får omtapetserat så har vi bestämt att packa upp så mycket som möjligt redan nu, vi kommer bli galna av att bo i flyttkartonger så länge...
Jag fick äran att påbörja projekt uppackning igår när David var på jobbet och jag måste erkänna att jag var rätt uppgiven när jag skulle sätta igång - det var kartonger och kaos i princip överallt. Men nu ett dygn senare sitter jag här i en helt klart bebolig lägenhet :) Och jag har några timmar på mig att fixa och dona idag med så förhoppningsvis är kartongerna så gott som utrotade ikväll..

Tänkte visa hur det såg ut här igår när jag satte igång. Tyvärr är det ganska dåliga bilder som inte visar riktigt hur lägenheten/rummen ser ut, och varken köket eller hallen kom med för kamerabatteriet dog... Men ni får i alla fall ett litet hum om det hela. I helgen hoppas jag att kunna visa upp hur det ser ut när det är möblerat och klart :)


Vardagsrummet


Hobbyrummet

Sovrummet

Badrummet


Klädkammaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0