Voff voff!

Idag jämförde en arbetskamrat mig med en ettrig liten Jack russell-terrier, det tyckte jag var väldans sött! Bakgrunden till det hela är att jag senaste veckorna sprungit runt och "härjat" på jobbet för att försöka få fason på våran arbetsmiljö som varit lite bristande nu efter sommaren, plus att jag brukar ha en förmåga att "attackera" läkarna och inte låta dom få en syl i vädret för att få min vilja i genom - rätt effektivt faktiskt :)
Idag blev jag dessutom fackligt förtroendevald så nu lär det bjäbbas ännu mer i korridorerna vill jag lova! I ett och ett halvt år har jag hört folk beklaga sig över diverse saker men ingen har orkat göra något åt det, men nu jävlar ska det bli ändring! (Att jag sedan får cred av min chef för att jag faktiskt vågar stå upp för vad jag tycker och försöka få till ändringar gör att man bli ännu mer motiverad, det kommer bli en spännande höst..)

Utöver detta så har dessutom blivit utvald att få åka på Strokekongress i Uppsala i slutet av oktober vilket känns väldigt hedrande! Det ska bli superintressant och förhoppningsvis väldigt lärorikt. Så ja, just nu trivs jag väldigt bra med mitt jobb måste jag säga :)

Ikväll ska vi avsluta projekt sovrum. Ska bli så skönt att kunna pricka av en punkt på listan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0