Try walking in my shoes

Jag har rätt dålig karaktär. Min garderob svämmar över av skor och jag lovade mig själv, och David, att lägga ner skoköpandet ett tag och faktiskt börja använda dom skor jag redan har. Ni kan ju gissa hur bra det har gått... Jag har blivit 3 par skor rikare sedan vi flyttade.. Jag skyller det på det faktum att mina skor numera får vistas på samma ställe (nästan iallafall, kom på förut idag att det finns några par som ligger undangömda i sina kartonger i garderoben - illa! Måste genas åtgärdas...) vilket gör att jag har en mycket bättre överblick på vilka skor jag har och de kommer mer till användning nu. Och då är det ju helt okej att köpa nya, för jag kommer ju faktiskt att använda dom! (Yes, jag tycker att det är ett görsketabra argument! Är man beroende så är man...)

Anyway, har är mina 3 nytillskott


Från Din Sko. Har spanat in dom sedan i somras och när dom hade rabatt för medlemar förra veckan så slog jag till


Från Ellos - ett betydligt mer ekonomiskt alternativ än Doc Martens...


Dessa fick jag med mig hem från ett besök hos ett par vänner igår. Hennes fötter gillar inte Converse så hon skänkte (!!) dom till mig :D Dessvärre är dom på gränsfall till för små, men jag ska provköra dom på IKEA imorgon så hoppas jag att fötterna överlever...


Och utöver detta finns det ytterligare ett par på Din Sko som med största sannolikhet kommer finnas i min ägo inom en vecka. Beroende var det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0