Trettionde september

Godmorgon världen! Idag skiner solen och jag borde vara på strålande humör, men det är jag inte... Anledningen stavas snooze-funktion... David har den något irriterande ovanan att snooza rätt rejält innan han kliver upp på morgonen, idag tog det en timma! Och lättväckt som jag är så vaknar jag ju varje gång hans mobil ringer, dvs var 9:e min under en timmas tid. Inte sådär jättekul när man har sovmorgon... Nåväl, inte ska jag väl låta det förstöra min dag?
Dagens planer att baka bullar (insåg dock att jag saknar en kavel! Så det får bli en promenad till stan för att inhandla detta först....) och sen blir det nattjobb. I drygt 3 veckor nu kommer jag befinna mig i dimman så risken finns att jag blir lite frånvarande här.

(Jag har fått påpekat ett par gånger att det inte alltid går att kommentera mina inlägg, något även jag noterat... Igår fick jag nog och drog iväg ett mejl tills Blogg.se's support och nu ska det problemet vara åtgärdat, just so you know :))

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha, känner igen det där med snoozningen. Här är det dock jag som snoozar minst en timme VARJE morgon. Måste nog göra mig av med den ovanan.

2010-10-01 @ 09:01:51
URL: http://kexor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0