Tjugonionde september

Ledig dag, så underbart! Har inlett den med lite brödbakning, jag känner mig riktigt husmorsaktig nu vill jag lova :) Och nu medans degen står på jäsning ska jag sätta igång med städandet (och jag funderar på hur jag gick med på att städa idag när jag är ledig....?) och när det är gjort tänkte jag knåpa ihop ett inlägg om sovrummet så ni får se hur det ser ut i alla fall - jag är galet nöjd!
Ikväll lutar det åt ett besök ute på Tornby igen... Troligen blir det matsalsbordsinköp och så en tripp till IKEA, igen, för att köpa ett par lampskärmar. Har lite ångest över alla pengar som försvinner men med tanke på hur fint det börjar bli här hemma nu så får det vara värt det.

Igår såg vi förresten det första avsnittet av den nya jättehypade serien The Event (varning för spoilers...) och det verkar nu som att vi hittat ett bra tidsfördriv i väntan på nästa True Blood-säsong :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0