Something borrowed and something....pink!

Jag och min älskade sambo (det känns väldigt bra att äntligen få kalla honom det!) har samma byxstorlek vilket är väldigt praktiskt - då får man ju genast lite mer kläder att välja på!
Så idag snodde jag ett par byxor från honom och kombinerade med en nyinköpt tröja från Gina Tricot och mina älskade Doc Martens






Jag har hur länge som helst varit sugen på ett par lackkängor från dr Martens men har varit lite för snål för att inhandla ett par och jag har inte lyckats hitta några billiga kopior i min storlek heller. Och mitt ha-begär växte ytterligare lite igår när jag såg Jennifers ursnygga röda lackkängor som hon inhandlade för en mycket billig peng på Irland. Så slog tanken mig idag på jobbet att man kanske skulle kolla genom postorderföretagens utbud - jag ville minnas att jag faktiskt sett lackkängor på någon barnskoavdelning någonstans. Första stället jag kikade in på var ellos.se och tror ni inte jag fick napp direkt! Om ca 2 veckor dimper dessa godingar ner i brevlådan (eller nåja, dom landar visst på Gurkans livs och tobak....)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0