Sjuttonde september

Det är inte klokt vad mycket man får gjort när man kliver upp mitt i natten (eller ja, kl 07...) Hittills idag har jag hunnit gå till vårdcentralen och lista om mig, röstat samt tagit en sväng på stan och kommit hem med diverse trevligheter :) Nu tittar jag på när målarna fixar det sista för idag - det börjar hända grejer här hemma nu! Idag har vi fått lite tak ommålade och sovrummet är färdigt - och det blev sketabra! (Väntar nog med att fota tills hela lägenheten är klar dock). Så nu har jag iallafall ett beboeligt rum i helgen (David ska passande nog till huvudstaden i helgen).

Ikväll flyr vi stöket och går på tapasrestaurant med mamma. Innan dess ska jag se om jag kan lokalisera min kamera och vissa upp dagens inköp för er :)

Kommentarer
Postat av: Thilla

Spännande! =) ska bli roligt att se! =)

2010-09-17 @ 16:14:42
URL: http://thillanilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0