Sjunde september

Idag har varit en såndär bra dag - solen har skinit och jag har känt mig riktigt pigg och glad. Suttit med administrativt arbete på jobbet och fått massor gjort vilket känns jätteskönt för det hade verkligen samlats på hög under sommaren... Blev tillfrågad om jag var intresserad av att åka på strokekonferens i Uppsala i senare i höst och det tackar man ju inte nej till! Så nu nu håller jag tummarna för att det blir jag som får åka :)

Eftermiddagen har jag tillbringat på ett fik med Jennifer och Tommy och haft det jättetrevligt. Det är skönt att umgås med riktigt likasinnade ibland...
Resten av kvällen får bestå av soffan och bokläsande. David är på bio och kommer troligen hem efter läggdags. Borde även göra inköpslista inför ytterligare ett IKEA-besök på torsdag.

Tänk om alla dagar kunde vara såhär ljusa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0