Sjätte september

Idag är jag ledig och det har jag firat med en shoppingtur på stan. Tänk att man kan bli så glad över att få spendera lite pengar! :) Det blev en del trevligheter till mig själv och även lite småplock till hemmet. Tyvärr så fick jag sällskap av mr Huvudvärk på slutet och han vägrade försvinna trots intag av såväl vatten som socker och huvudvärkstabletter... Så nu är mitt humör inte riktigt på topp längre. Och det blir inte bättre av att jag ska tillbringa kvällen i tvättstugan, jag är bra sugen på att boka om den tiden nu...

Och vart tog det fina höstvädret vägen? Idag är det tråkigt gråmulet och konstig tryckande luft som gör att man svettas och fryser om vartannat. Tvi och blä!

Nu ska jag tröstshoppa lite skivor bara för det...



Lycka paketerat i påsar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0