Oh happy day

När jag vaknade idag så kände jag mig utvilad för första gången på evigheter (ett halvår?). Så otroligt underbart! Skulle tro att det beror på att lägenheten nu är färdigtapetserad och att vi nu äntligen kan börja få ordning på riktigt och det känns så skönt. I helgen ska vi till IKEA (börjar känna mig som en stamkund där nu) för att köpa dom sista grejerna till sovrummet och sen är första rummet helt färdigt - lovely! Sen ska vi påbörja jakten efter schyssta vardagsrumsmöbler. Just nu är möbler och inredning det enda jag kan tänka på vilket är lite småkul med tanke på att jag inte är det minsta intresserad av det i vanliga fall...

Ikväll är det jobb som gäller och till och med det känns motiverande idag! (Och det var också ett bra tag sen sist...) Håller tummarna för att det här humöret håller i sig ett tag nu så att det blir en fin höst..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0