Fjärde september

Som så många andra helger tillbringas denna på jobbet och jag inte påstå att det känns allt för kul. Efter allt slit den här veckan hade det verkligen varit skönt att bara få vara hemma och ta det lugnt och kanske packa upp dom sista kartongerna som står och skräpar...
Allt har gått i ett rasande tempo hemma. Igår monterade vi ihop den nyinköpta garderoben så nu kan alla våra kläder få flytta in där dom hör hemma. Jag hann även påbörja organiseringen av klädkammaren. Och idag har vi fått lite fason på vardagsrummet. Nu väntar vi som sagt bara på tapeterna, sen kan vi göra allt klart ordentligt - det ska bli så skönt!


Och jag måste säga att livet har börjat se riktigt ljust ut igen. Bara tanken på att slippa detta eviga pendlande gör att jag får ett stort leende på läpparna. Äntligen är min tillvaro stabil igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0