......

Idag är en riktig blaha-ig dag... När klockan ringde i morse var jag så trött så jag nog gick i sömnen till toaletten och jag svor lite över mitt yrkesval. Och sen har jag suttit och knappat vid datorn hela dagen så nu har jag tuggummi i hela huvudet. Och till råga på allt så fick vi inte klart sovrummet igår, byrån tog en evighet att montera... Jag gav upp efter sådär 1,5 timma så nu har jag massa byrålådor att montera - yey! David var i alla fall duktig och fick upp både hallspegel, CD-skåp samt sänglampor.

Imorgon är jag ledig, det ska nog firas med en tripp till IKEA (otippat?) och en rejäl sovmorgon. Och på torsdag går jag in i nattperiod igen, denna gången känner jag mig väldigt kluven till det... Men det blir nog bra.

Nu är det dags att dra igång peppmusik och ge sig an med IKEA-pusslet igen, heja heja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0