Bläh och blaha...

Idag har det varit en riktigt pissig dag på jobbet - allt jag gjort har gått fel ungefär... Och som grädde på moset så är jag jättestel och öm i nacken (har nog sovit konstigt) och det ser ut som en krigszon i lägenheten... Etapp 1 av omtapetseringen har ju inletts idag och just nu är det inte vackert här hemma. På måndag räknar dom med att vara klara men jag vettifan... Och imorgon är jag ledig och jag vet inte riktigt hur jag ska sysselsätta mig hela dagen (ja hemma går ju inte vara). Nej, just nu är inte humöret på topp!

(En liten ljuspunkt är dock att snälla Elina varit här och trimmat till mitt hår lite ikväll så nu ser jag riktigt vettig ut i skallen igen :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0