Åttonde september

Om gårdagen var bra på alla sätt och vis så har den här dagen varit lite mindre stimulerande. Att ha suttit och stirrat in i en datorskärm i två dagar nu har satt sina spår - mitt huvud känns blytung och min rygg och mina axlar skriker efter massage... Börjar kanske bli dags att tänka lite på ergonomin tror jag bestämt.

Nu har vi precis kommit hem efter en liten sväng på IKEA (med kortare stopp på Chilli och Nordik innan). Dessvärre fick vi inte med oss speciellt mycket hem så det känns mest som att vi slösat bort en kväll i onödan... Lite skohyllor fick vi tag på i alla fall så jag ska försöka orka montera ihop dom och fixa lite i klädkammaren innan jag går och lägger mig.

2 dagar kvar till helgen, det känns evighetslångt just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0