Äntligen helg!

Efter att ha slitit på jobbet de senaste 4 dagarna så har jag till slut fått lite helg jag med. Det firades med ännu mera lägenhetsstök, sockerkaksbak och True Blood. Och nu ska vi snart krypa ner i soffan igen och titta på film.
Imorgon är jag ledig och då ska jag även ta ledigt från lägenheten och bege mig ner på stan och slösa pengar på mig själv, me like!

Och jag måste få säga att jag är rätt nöjd med att hösten har anlänt. Det är så härligt friskt i luften just nu och jag känner mig som pånyttfödd! Just nu ser jag verkligen framemot lite mörker - att få sitta ihopkurad i soffan under en filt med en kopp te och en bra bok (sen att depressionerna kommer som ett brev på posten så fort löven börjar bli gula och temperaturen börjar närma sig noll grader, det försöker jag förtränga...)

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0