Andra september

Min stackars kropp har verkligen tagit stryk av den här flyttkarusellen. Jag har verkligen ont överallt och känner mig helt groggy i huvudet av att ha sovit för lite. Och dessvärre verkar min inbyggda väckarklocka har ändrat alarmtid för jag kan inte sova speciellt länge ens nu när jag får/kan... Vaknade vid 9-tiden i morse och låg sen och vred och vände på mig tills kvart i 10, då gav jag upp... (Det kan iofs också ha med att göra att det är väldigt ljust i vårat sovrum, rullgardiner måste införskaffas snarast!)

Igår kväll gjorde vi en liten utflykt till IKEA och inhandlade bland annat en garderob och en bokhylla. Nu har hobburummet börjat ta form ordentligt (nu återstår egentligen bara frågan bäddsoffa eller ej?) och på fredag ska vi montera garderoben och få ordning på sovrummet ordentligt. Jag måste säga att det känns så himla skönt att vi fått så mycket gjort redan! man kan knappt tro att vi flyttade in i måndags... (Och det är mest Davids förtjänst, det är han som piskar på mig så det blir något gjort...) Nu hoppas jag verkligen att tapeterna får komma upp snart så det blir ordning på riktigt!

Ikväll väntar jobbet. Det känns som att det var evigheter sedan jag var där fast det bara har gått 3 dagar... Jobbar hela helgen nu vilket känns sådär.. Skulle hellre vara hemma och pyssla.

(Jag fick för övrigt en chock när jag tittade på termometern förut - 9 grader!?!? Fram med vinterkläderna med andra ord....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0