VFO fynd

Igår var vi som bekant på Vingåker Factory Outlet och roade oss lite. Det var mest för Davids skull vi åkte dit, han var på jakt efter en vinterjacka och kostymskor bland annat, själv räknade jag inte med att komma hem med så mycket. Och det blev inte så mycket heller - medans David kom ut med grejer för över 4000 kr så kom jag inte ens upp i en tusenlapp...

Detta blev i alla fall min skörd.


Stövlar inhandlade på Scoretts outlet. Ordinariepris 899 kr, blev mina för ynka 99 kr! Dock 2:a handssortering, tydligen är dragkedjan lite kass men det kan jag leva med. Jag lär nog inte använda dom så mycket...


Mina mål för dagen var en Fred Perry-piké samt ett par nya svarta jeans. Tröjan hittade jag redan i fyndtältet (199 kr!!!), ville ha en röd också men det fanns såklart inte i min storlek... Jeansen var ett helvete, jag provade säkert 10 par men hittade inga svarta jeans i min storlek. Så irriterande! Så det fick bli ett par vinrödplommonnånting-färgade istället - 499 kr av märket Tiger.


Ett litet skärp fick följa med hem också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0