Welcome no 53!

Igår fick jag äntligen hem mina skor som jag vann på tradera för ett tag sen för en helt klart överkomlig slant (186 kr med frakten). När jag installerade dom i garderoben så passade jag på att räkna mina skor då det var ett par år sedan sist och något chockat kunde jag konstatera att 50-gränsen är spräckt - 53 par skor har jag nu i min ägo (56 om vi räknar med träningsskorna och flipflopsen)! Och fler kommer det ju att bli, jag vet dock inte riktigt vart jag ska förvara dom, det börjar bli rätt fullt i klädkammaren...

Här har ni min lilla samling :)



Mina nya älsklingar :)


Davids gamla Billyhylla tjänstegör numea som skohylla :) Bortsett från ett par kängor som är Davids så ockuperas den av mig... (Det finns ytterligare en hylla som inte kom med på bilden)


"Extremskorna" från förr. Jag använder dom aldrig längre men har inte hjärta att göra mig av med dom...




Resten av älsklingarna (plus ett par av Davids kängor)


Davids skor får bo i skogarderoberna. Fast jag har visst snott ett par fack där också...hrm...


Och utöver detta har jag några skor som står i hallen men den skohyllan glömde jag helt bort att föreviga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0