Tredje oktober

Jag gjorde mig förtjänt av min lön i natt också. Full fart hela natten och att vara ensam sköterska var lite tufft. Man är så van vid att ha en kollega som kan hjälpa till men nu fick jag fara runt som en skottspoling över avdelningen för att fixa än det ena än det andra... Var helt slut när jag kom hem och sov som en stock tills klockan ringde vid 12. Det tog emot lite att masa sig ur sängen då vill jag lova.
Nu är jag i alla fall ledig tills på onsdag natt (med undantag för ett litet jobbmöte jag måste gå på på tisdag), lovely!

I eftermiddag väntar besök från älskade familjen. Ska bli väldigt spännande och se om cheesecaken jag slängde ihop igår blev ätbar, jag ställer mig något tveksam till det...
Nu är det dags att se över så lägenheten är representabel. På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0