Tjugonionde oktober

Tjingeling! Jag överlevde Uppsalaresan, men jag har varit så jäkal trött sen jag kom hem så därför har jag inte orkat blogga något...

Kongressen var toppen på alla sätt och vis. Intressanta föreläsningar och seminarier, god mat, bra underhållning och framförallt trevligt sällskap och många skratt. Jag är verkligen jätteglad att jag fick chansen att få åka på detta!
Idag har det varit jobb som vanligt och det gick förvånansvärt bra med tanke på hur trött jag är och att jag fick hoppa in i ett annat vårdlag än mitt ordinarie.

Imorgon står Vingåker Factory Outlet på agendan och efter det halloweenfest hos Tommy och Jennifer, peppt som satan! Om inte min förkylning blir värre och förstör allt...
På söndag hoppas jag att jag inte är allt för bakis så jag kanske kan få upp gardinerna till köket och vardagsrummet som kom idag. Sen ska ni få se hur fint det börjar bli här hemma nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0