Tjugofjärde oktober

Trots ett större alkoholintag igår (jag konstaterade i morse att jag faktiskt har små minnesluckor! Daaamn, jag vet inte när det hände senast...) så mår jag riktigt bra idag! Vilket i och för sig kan bero på att dygnets första 16 timmar tillbringades i sängen... Hrm.. Men är det söndag så är det. Resten av kvällen ska tillbringas ömsom i tvättstugan, ömsom i sängen igen med lite Big Bang Theory. Lagom ansträngande sådär. Lite söndagsångest kan vi nog klämma in också, imorgon är det ju dags för jobb igen - dagjobb. Jag har inte gått upp klockan 5 på över 3 veckor så det känns lite motigt just nu...

Och till min stora glädje löste sig en del av inredningsproblematiken igår! Vi hittade en schysst tavla på Gallerix (dock med 5 veckors leveranstid men det kan vi leva med, vi tjänade in över 1000 kr....) och en gardin (med matchande pläd) som kommer bli perfekt över den förhatliga skjutdörren och som följer det brittiska temat. Så fort vi fått ordning på hur vi ska hänga upp den så kommer det lite bilder :)

Nu är det nog dags att inta sängläge igen och skicka iväg David på matjakt. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0