Tjugofemte oktober

Det kändes (trots kylan och sömnbristen) rätt skönt att gå till jobbet i morse, att vara tillbaka på dagen och träffa folk man inte sett på veckor. Efter att ha legat och vänt och vridit på mig större delen av natten utan att kunna sova så inser jag att min kropp har tagit mer stryk av nattarbetet än jag trott. Nu får vi se hur lång tid det tar för mig att bli människa igen...

Imorgon väntar kvällsarbete (sovmorgon, tackar!) och på onsdag bär det av till Uppsala på Strokekongress. Det ska bli jättekul och förhoppningsvis väldigt lärorikt. Det är inte ofta vi blir ivägsläppta på sånna spektakel så det känns hedrande att få åka.


Nu ska det intas lite té och bullar ihop med ett par avsnitt av Big Bang Theory, riktigt höstmys med andra ord :)


(psssst - vi har fått upp gardinen för dörren nu och det blev kanonbra! Har ni tur får ni se imorgon :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0