SKITDAG!

Idag är jag allt annat än glad.

1. Jag vaknar kl 13 med hjärtat i halsgropen inför tandläkarbesöket, enbart för att upptäcka att jag fått meddelande om att min tid är avbokad på grund av sjuk personal. WHAT THE FUCK! Här har man äntligen samlat mod till sig att boka den förbannade tiden och gått runt en helt natt och varit nervös och så blir tiden avbokad!!! Lyckades fixa till en ny tid relativt snabbt i alla fall efter att jag förklarat mitt "lilla problem", så tisdag morgon gör vi ett nytt försök....

2. Jag vann ju för nån vecka sedan ett par skor på en traderaauktion som nu i flera dagar väntat på ska dimpa neri brevlådan. Och igår kom äntligen avin. Glad i hågen traskade jag iväg till mitt lokala utlämningsställe, enbart för att upptäcka att där finns inget paket till mig... Ehhh, nehe och vart i hela fridens namn håller det hus då?! Gjorde ett nytt försök idag, det kan ju vara så det inte anlände dit som det skulle igår, men nope - inget paket idag heller! Dom var snälla och gick igenom lagret efter det men nada. Ringde ett ilsket samtal till Postens kundservice som inte kunde göra så mycket mer än att konstatera att det i alla fall inte låg på något annat utlmäningsställe. Det enda dom kunde råda till var att ha lite is i magen och kolla imorgon igen... Okej om paketet försvunnit någonstans på vägen till Linköping men nu har det försvunnit någonstans på vägen mellan min lägenhet och utlämningstället - WHAT THE FUCK!

Nej, som sagt, idag är jag inte munter. Måtte det bli en skaplig natt på jobbet annat kommer jag tycka synd om mina kollegor när jag ångar fram i korridoren som ett åskmoln...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0