Såhär mitt i natten

Efter en eftermiddag/kväll som var allt annat än bra (tandläkarångest, misslyckad matlagning, poststrul som innebar att avin för mina skor kom men skorna fanns inte på utlämningstället, alldeles för mycket tvätt osv osv) så kändes det riktigt skönt att få bege sig till jobbet. Och trots att jag är lagom mör i kroppen nu efter att ha vänt sådär 10 patienter så är det (peppar peppar) en riktigt lugn och avkopplande natt. Såhär mitt i nattlunket så känns inte ens tandläkarbesöket så fasligt skrämmande längre (fast vem försöker jag lura, om 12 timmar sitter i väntrummet med en puls på 140, yrsel och illamående, jag lovar).

Fast okej, jag får väl lova att erkänna att jag börjar sakna sängen lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0