Pjuh!

Nu har jag precis städat hela lägenheten, helt frivilligt och utan att tycka att det var allt för tråkigt! Jag förtjänar en stjärna i kanten tycker jag! Och ytterligare en stjärna borde jag få då jag klarade av att gå på stan utan att handla något, I'm so proud of myself (Visserligen stillade jag mitt shoppingbegär lite igår, köpte äntligen ett par gummistövlar som jag suktat efter så länge).

Nu ska jag pusta ut i soffan och läsa ett par sidor i en bok och sedan ska det bakas. Ikväll får vi fikabesök och jag tänkte bjuda på äppelpaj med marängtäcke (blev inspirerad av ett avsnitt av 'Gordon Ramsay's the f-word' som jag såg häromdagen). Jag har aldrig bakat något med maräng så det ska bli spännande att se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0