Good morning Ms Svensson

...you have now entered the hangoverzone...

Sådär ja, då var man tillbaka i den bekanta nattjobbsdimmebaksmällekänslan. Nu tar det ett par dagar att anpassa sig, sen kommer man tycka att livet är helt okej medans omgivningen helst vill att man ska bosätta sig på en öde ö under dom här veckorna.
(Om någon skulle ha missat det så är det inte tänkt att sjukvårdspersonal ska ha familj...)

Just nu är David iväg och lägger handpenning på vårat matsalsbord och jag ska strax försöka tillaga någon form av mat. Sen ska vi försöka klämma in en hel kvälls fredagsmys på ett par timmar innan det bär av mot jobbet igen. Det är ju skönt att man vet vad man ska göra hela helgen i alla fall...

Jag har en liten bekännelse att göra också: igår bröt jag mot mitt skoinköptsstopp igen... Jag råkade klicka hem ett par störtsnygga myggjagarlikande saker från Tradera, hoppsan... Nu får vi bara hoppas att dom är lika snygga när dom anländer och att jag kan ha dom, annars blir det nog lite jobbigt...

Nehepp, mat var det! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0