Energy level: low

Jag vet inte vad som hänt men all energi jag hade förra veckan är som bortblåst (inte kan det väl vara näterna som satt sina spår redan?) För en vecka sedan kunde jag vara kl 9 och vara pigg som en lärka, nu masar jag mig ur sängen kl 11 dag efter dag.. Inte bra!
Ska försöka samla lite enerig till att orka städa av lite här hemma idag i alla fall. Och tvätta... Och så ska jag försöka mig på att göra egen raggmunk, ska bli ett spännande projekt! Och sen väntar nattjobb igen. Dagarna känns lite enformiga förtillfället...




(Btw, är det någon som sitter på en mirakelkur mot tandläkarfobi? Min befinner sig just nu på den nivån att jag inte ens klarar av att ringa och boka en tid och jag måste verkligen dit och laga en tand...buhu...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0