Some great reward

Efter tandläkarbesöket så gick jag med skakiga ben (och jag menar verkligen skakiga, jag skakade så jag hoppade i tandläkarstolen under nästan hela besöket. Det där med att slappna av funkade inte riktigt) en sväng på stan och belönade mig själv lite. Hittade en jättefin klänning på H&M och kostade även på mig att köpa ett par fina stövlar att ha i vinter (jag äger inga riktiga vinterskor förrutom mina moonboots så det var välbehövligt).


149 kr på H&M


499 kr på Din Sko (och dom är mycket snyggare IRL...)


Net on net och införskaffa en kaffebryggare! Och efter det väntar fika hos ett par vänner. Så trots tandläkarbesöket och all ångest det fört med sig så kan jag nog summera dagen som riktigt bra :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0