Nu får det vara nog!

Nej nu får jag banne mig försöka ta mig ur den där här jäkla bloggtorkan! Jag har egentligen massa saker att skriva om men orken saknas. Den här veckan har jag dessutom plågats av en gräslig huvudvärk (migrän skulle jag diagnostisera det som) men det är inte ursäkt nog, nu måste det bli ordning på torpet igen!

Förrutom huvudvärk har veckan bestått av mycket jobb och ännu mera snö. Och det sistnämda gör mig alldeles överlycklig! Jag har gått med väldigt lätta till och från jobbet varje dag och med julsånger i öronen, helt underbart! Nu har julpyntet så smått börjat åka fram här hemma också (måste dock ta lite i taget för att inte reta upp David i onödan, han är inte lika förtjust som jag...).
Idag fick vi dessutom hem vårat efterlängtade matbord! Montering kommer ske så fort David är frisk och jag har är huvudvärksfri, så efter helgen någon gång :)

Nu återstår en arbetsdag den här veckan och sen har jag ledig helg - en tredagars dessutom! Den kommer tillbringas i Stockholm med bästa mamma och syster. Shopping och Stockholm Horse Show står på schemat och det kommer bli kalaskul, som alltid!


Nej, mer än så här orkar inte mitt huvud med just nu. Men jag ska bli duktigare från och med nu, I promise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0