Just another blaha-day

Idag har min sovmorgon ackompanjerats av kakelrivning, som tur är så är jag så trött för tillfället att jag skulle kunna sova mig genom en bombexplosion...
Vårat hem har återigen invaderats av hantverkare, denna gången är det badrummet ska få en ny vägg (kaklet på en väggen satt minst sagt löst när vi flyttade in.. Vi hade hoppats på att få hela badrummet omgjort men man nöjer sig med bara den väggen. Vi får hoppas på att vi hittar fler fel framöver så resten också byts ut...) och såklart ska detta ske under dom två dagar jag har sovmorgon! (Tapetseringen skedde ju under mina lediga dagar...) Oväsendet tog jag mig ju i genom, det som är värre är att jag inte har tillgång till någon toalett för tillfället... Det lutar åt tidig avfärd till jobbet kan jag säga.

I övrigt så är jag allmänt less och grinig. Och trött. Och förkyld.
En dos snö och jul skulle sitta fint just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0