Home update

Jag tänkte att jag skulle ge er en liten sneak-a-peak på vardagsrummet! Det är långtifrån färdigt - etapp 1 kommer bli klart om ett par veckor när matbord och tavla har anlänt och helt färdigt blir det först i vår när vi köpt lite nya möbler. Men lite småfix har vi fått till dom senaste veckorna :)




Våra fina kuddar har fått sällskap av en stilig pläd från Hemtex


Och en matchande gardin, även den från Hemtex, täcker numera den förhatliga skjutdörren! Vi är jättenöjda med det tygvalet, helheten i rummet kommer bli toppen sen!


Och idag fick vi till slut upp gardinerna också. Mörk bild, jag vet, men det är det enda jag har att erbjuda just nu.


Även köket har förärats med lite gardiner (mer turkos/petrolfärgade än dom ser ut på bilden)! Nu ska jag bara hitta en matchade matta (inte det lättaste) och sen ska det införskaffas ett riktigt vitrinskåp.




Jag är mer än nöjd med hur vårat hem börjar arta sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0