Fjärde fucking november

Idag nådde jag nog verkligen bottennoteringen vad gäller mitt humör förtillfället. Jag brukar vara duktig på att inte visa min bistra sida på jobbet men idag gick det bara inte. Hoppas jag inte fräste allt för mycket åt mina kära arbetskamrater... (Dom visade förståelse i alla fall...) Imorgon ska jag jobba administrativt och får vara asocial och grinig i fred, det känns bra. Fick lite sovmorgon också av min snälla chef, det uppskattas kan jag säga!

Ikväll är det tvättstugan som gäller och det höjer ju inte humöret direkt. Inte heller det faktum att badrummet inte är färdigt (hallå rörmokarn, vi vill ha tillbaka vårat handfat nu tack!) är en stämningshöjare... Vi ska i alla fall ha lite fredagsmys (i förtid, jag vet, David är bort hela helgen sen) så det är ju trevligt. Synd bara att vi fortfarande saknar tv.... (Den är på lagning om jag inte berättat det. Varit borta i 2½ vecka nu...)
Ja, det är ju inte mycket som är muntert förtillfället som ni ser. Jävla höst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0