Energy level: zero

Nedstämdheten och orkeslösheten håller i sig. Idag har jag slösat bort en ledig dag på att sitta i soffan och titta på Greys Anatomy (nu har jag kommit i kapp i alla fall) vilket inte känns helt ok. Hade först en tanke om att gå ner på stan och börja kolla på julklappar men eftersom att jag alltid shoppar en massa när jag mår så här och jag inte har massa pengar för tillfället så tvingade jag mig själv att stanna hemma (jag är rätt stolt över mig själv). Nu försöker jag stå emot impulsen att nätshoppa massa smink jag inte behöver samt ett par skor. Min självdicsiplin leder hittills men det är knappt.

Mina föräldrar är på Teneriffa just nu. Jag önskar att jag hade tid och pengar till att åka iväg någonstans jag med. Jag behöver en rejäl reboot och som det känns just nu så kommer den inte komma förrän träden slagit ut i vår.
Varför kan vi inte bara radera den här årstiden ur almanckan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0