Aaaaarghhh!!!!

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta just nu...
Efter drygt 1 månad av väntan och ångest så var det idag dags att bege sig till tandläkaren för att påbörja reparationen av min mun. Idag skulle det första hålet lagas och jag har haft ont i magen hela natten och hela morgonen på grund av detta (min tandläkarfobi har jag ju berättat om tidigare...). Och så när jag står och väntar på bussen händer det som inte får hända - jag får ett samtal från kliniken som upplyser mig om att dom har fått in ett akutfall som kommer ta alldeles för lång tid så dom måste boka om min tid. DET ÄR FAN INTE SANT!!!! Jag höll på att börja gråta av uppgivenhet... Så nu väntar ytterligare 1½ vecka av magont och ångest, det är ju nästan så man jublar.

Nu måste jag nog tröstshoppa lite smink bara för det. Fan också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0