You have been minxed!

Är precis hemkommen efter en trevlig eftermiddag med mamma. Först tillbringade vi några timmar på Nailshop där mamma fick sina finger- och tånaglar "minxade" (som jag tyvärr inte tog kort på, synd som attan för det blev skitfint!). Detta är tydligen det senaste inom nagelvärlden, häftigt som fan! Jag blir alltid lika bitter när jag följer med mamma till Helene & co, jag vill också ha fina långa naglar... Jag får hålla tillgodo med att piffa upp tånaglarna lite istället. Ska ta en dag och köra lite fotbad och greja och sen ska jag boka in tid och minxa mina tår tror jag bestämt! Lite sommarfin måste man ju vara :)
Efter nagelbestyren fikade vi lite och tog en snabbsväng på stan. Jag höll mig från att köpa upp mina sista pengar men mamma kom hem med både skor och tunika. Förstår ni nu var mitt shoppingberoende härstammar ifrån?

Just nu sitter jag bekvämt bakåtlutad och väntar på att maten ska som min älskade pojkvän tillagar ska bli klar. Pepparbiff med ädelostsås ska han tydligen bjuda på, det är inte illa! Sen ska vi gosa ner oss i soffan och tillbringa några timmar i sällskap med lite vampyrer. En riktig myskväll med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0