Emma och Wer'dandi

Här kommer ett gäng bilder jag tog i stallet i lördags (så är du inte det minsta hästintresserad kan du sluta läsa nu). Tanken var ju att jag skulle rida men Dandi var inte på sitt bäst humör som ni kommer se lite längre ner... Emma lyckades trots detta få henne att gå riktigt fint stundtals. Det ska bli så kul att se hur det kommer gå för dom på tävlingsbanorna i sommar :)

(Och yes, redigera sönder bilder är min grej)




Finaste Dandi. Och mamma som lyckas förstöra en bra bild ;)





Det är ju inte allt för lätt att ta bra bilder med en kompaktkamera men en del blev ok i alla fall :)













Sen ville D visa att hon minsann kan göra rörelser ur den högre skolan också - luftsprång!
Stundtals blev det rena rama rodeon... (Och där har vi anledningen till att jag stannade på marken...)










Obligatoriska kli-stunden....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0