VFO

Då var det väl dags att visa upp mina fynd från Vingåker Factory Outlet, eller vad säger ni? Huvudandledningen till att vi åkte dit var för att David skulle köpa en ny kostym och det gjorde han - äcklilgt billigt... Jag skulle se om jag hittade ett par vettiga joggingskor till ett vettigt pris och skulle jag hitta något annat såg jag det mest som bonus. Och det blev lite bonus...


En sjal och lite träningsstrumpor (detta är väl dock synd att kalla fynd)


Träningsbyxa med 3/4sben från Casall, 250kr (ord pris 650kr!)


Adidaströja, 249kr (ord pris 500kr tror jag?) 
Den är apsnygg, tyvärr är färgåtergivningen inte den bästa..


Löparskor från Reebok, 400kr (ord pris 600kr).
Och dom är rosa och inte orange...!



Hade jag haft lite större budget för detta så hade det blivit lite mer träningskläder samt lite jeans... Får bli att ta en tur dit efter sommaren igen helt enkelt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0