Tjugosjunde maj

Jag är så trött! Min kropp börjar protestera mitt hur mitt schema sett ut senaste veckan - alla kast mellan natt och dag..
Igår tvingade jag mig ur sängen och ner på stan vid två för att inte riskera att sova bort hela dagen. Dock somnade jag i soffan sen istället så det hjälpte nog inte så mycket.. Och när det var dags att sova på riktigt så hade jag jättesvårt att komma till ro och låg och vred och vände på mig i säkert en timma. Och när man väl har somnat, då börjar man drömma mardrömmar. Vad sägs om bankrån som övergår i skottlossning  och rånarna (som jag dessutom känner!) sedan får för sig att jaga mig över halva stan. Och det hela slutar med våldtäktsförsök och att jag lyckas skjuta en av dom i benet. Och när man sedan försöker ringa 112 så kopplas man till Basshunters röstbrevlåda (!!!) pga att det är för hög belastning på SOS så dom inte kan ta alla samtal. Och tiden går och går och jag har galna rånare efter mig och ingen polis får nyss om att rånet ens ägt rum.. Hua, jag vaknade med panik kan jag säga..

Ikväll är det jobb som gäller. Det verkar vara rörigt på jobbet så jag ser inte direkt fram emot det. Har ledig helg som tur är. Och på måndag går jag på mina ordinare nätter.. Undrar hur jag kommer må när jag går av dom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0