Tjugonionde maj

Gårdagen rullade på ett fasligt tempo och det känns som att den här dagen också kommer göra det. Det känns som att man aldrig har tid med något...

 

Ikväll är det kalas hos Erik&Elina för att fira att Erik fyllt 25. Det ska bli väldans trevligt! Och innan dess ska nog jag och D se klart säsong 2 av True Blood... Om jag klarar det. Vi såg episod 6 igår kväll och nu kokar jag inombords. Jag blir lite för engagerad när jag följer serier såhär.. Och framförallt blir jag arg när dom stackars kärleksparen inte bara kan få vara lyckliga och kära utan massa problem hela tiden! Bwah. Om inte hela serien slutar med att Sookie får bli vampyr och hon Bill får leva lyckliga i alla sina dagar, ja då kommer jag nog låsa in mig i lägenheten och gråta i några veckor...

 

Nu blir det sconesfrukost! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0