Tjugofemte maj

Idag var det meningen att jag skulle arbeta ett kvällspass, men jag har återigen blivit ombedd att hoppa in och ta en natt istället. Inte mig emot, mer ledig tid och ett fint tillskott i kassan. Funderar på att fira med att ta en sväng på stan och shoppa upp lite av lönen (New Yorker hade visst fortfarande rea noterade jag igår...) Ska försöka komma mig för att beställa klänning till bröllopet också. Det är bara en månad kvar nu så om den ska hinna komma fram i tid så börjar det bli dags.

I övrigt mår jag lite bättre nu efter helgens händelser. Har ältat allt om och om igen säkert 100 gånger och för varje gång känner jag mig mer och mer säker på att jag handlat rätt. Jag är tacksam för att man inte får dom här känslorna så ofta, då hade jag nog bytt yrke för längesen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0