Sommartider hej hej!

Det är något visst med att kunna cykla hem från ett kvällspass utan jacka, känna lukten av grillar och bli stucken av myggor och knott... Det är verkligen sommar! Jag log hela vägen hem från jobbet kan jag säga.

Det är inte likt mig att vara såhär manisk över sol och värme, jag är egentligen mer av en vintermänniska. Men den här vintern tog knäcken på till och med mig och jag har längtat efter sommar i månader nu. Hoppas verkligen att det blir en fin sommar också, regnar den bort så tar jag mitt pick och pack och flyr till sydligare breddgrader. Det svenska vädret har sin charm, visst, men efter 25 år börjar man lessna...

 

Nu ska jag äta lite kvällsmat bestående av äggröra och serrano-skinka, sen blir det sängen och några timmar skönhetssömn. Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0