Sjunde maj

Att bli upptvingad ur sängen klockan halv åtta när man är ledig är aldrig roligt. Och när man blir det av sin kära far som trots alkoholintag igår och inte allt för många timmas sömn i natt är oförskämt pigg, ja då känns det ännu lite värre...
Men jag får se det positiva i det hela nu, har jag ju massa tid på mig att göra det jag har på schemat idag - tvätta och städa. (Det är kul att man får vara ledig någon gång...) Min planerade promenad blir nog inställd dock, jag har (pinsamt nog) lite träningsvärk idag...heh... Och jag är lite för trött för att känna mig motiverad nog att snöra på mig skorna just nu. Men det kan ju komma att ändra på sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0