Sjätte maj

Idag har jag haft en helt otroligt slapp arbetsdag. Förbarmade mig över en vilsen student ett par timmar på morgonen, sen blev det lite schema-admin (hur det nu gick till, jag svor ju över att aldrig blanda mig i schemaarbete igen!) och sen... ptja, satt jag mest på expedition och snackade skit med en ssk-kollega. Och så har vi sörjt lite över att den bästa läkaren vi haft på avdelningen på evigheter gör sin sista dag hos oss imorgon. Vi funderar lite på om det kanske kan vara värt att bli psyksyrra i Nyköping nu? Nej, men seriöst så är det typsikt att alla dom vettiga läkarna alltid är randande läkare från andra kliniker. När det kommer till neurologer verkar dom vara miffon typ allihopa...

Nu ska jag ladda mp3-spelaren med schysst musik och ge mig ut på en promenad. Jag känner så hurtig så ni anar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0