Sextonde maj

Jag hade en så trevlig kväll  med mamma igår! Vi placerade oss på Bishops uteservering vid 18-tiden och blev kvar till 01. Vi hade nog kunnat stanna där tills vi blev utkastade men pappa som agerade chaufför var inte inne på samma spår... Det blev i alla fall god mat, ett ganska stort alkoholintag och massa mysigt mor-dotter-prat :)
Idag mår jag förvånansvärt bra! Vi drog i oss inte mindre än 3 shotar nämligen (den sista precis innan vi åkte hem, kanske inte helt genomtänkt...) så jag förväntade mig att ligga inför döden idag, men jag tycks ha klarat mig riktigt bra.

Dagens plan är att åka till Linköping och ha lite qualitytime med David. Det känns som att vi knappt setts dom senaste 2 veckorna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0