Run Forrest, run!

Min (mycket sköna) promenad kom att innehålla lite jogging också. Nu är jag riktigt stolt över mig själv! Det gick mycket lättare än jag trodde att det skulle göra. Tyvärr blev jag tvungen att avbryta för att möta upp mamma på stationen men imorgon ska jag nog fan testa hur mycket jag egentligen klarar...

Hade en idé om att ta en sväng förbi minneslunden och säga hej till Morfar men insåg när jag äntrade Folkparken att starten till Grabbhalvan visst var där... Och att prata med Morfar med discojympamusik i bakgrunden kändes inte riktigt rätt så jag fick hoppa över (imorgon istället kanske?). Fick lite fin underhållning dock - ett 50tal tappra pojkar och män i varierande ålder hade uppvärmningsjympa. Och återigen kunde jag konstatera att män verkligen har usel koordination! (Fast jag ska inte säga något, jag är inte mycket bättre jag). Dom var riktigt söta iallafall :)

För att berömma mig själv för min löparinsats unnande jag mig en smarrig wok från Spicy Hot till middag. Så gott så man dör, ungefär.
Nu ska jag inta soffläge och invänta telefonsamtal från mamma och pappa. Jag är visst chaufför ikväll igen... Kom på att jag inte visat upp mina Vingåkerfynd än heller så knåpa ihop ett inlägg om det också. Tjingeling!





Världens godaste wok!


Trött Carina. (Och man skymtar mina heta Star Wars-plåster)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0