Nionde maj

Dessa sega helgpass.. jag klättrar snart på väggarna av understimulering! Tur att jag ska ner till gymmet en sväng efter jobbet, det känns som att det kommer att gå väldigt bra idag...

Klänningsjakten har fortsatt även idag. Har hittat en hel del intressanta objekt från märket Collectif, dessvärre finns dom flesta jag är intresserad av inte i min storlek :/ (Eller rättare sagt, det som jag tror är min storlek... Att köpa kläder från internet är alltid lika spännande för min del eftersom att jag har en storlek på överkroppen och en annan på underkroppen...) Har iallafall bestämt mig för att det får bli en klänning i 50tals/rockabilly-stuk. Ska hålla utkik på Collectif om klänningarna kanske dyker upp i rätt storlek annars får det kanske bli den från Soho's. Om jag ska köpa en från en (utländsk) nätbutik så börjar det bli dags att beställa snart så man hinner skicka tillbaka och byta om storleken blir helfel...
(Och Jill - ni kan inte byta färgtema till typ rött eller rosa istället? Det skulle bli såååå mycket enklare ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0